.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح طرح توسعه سیمان نکا با حضور وزير صنايع

علی اکبر محرابیان ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح توسعه سیمان نکا افزود: از شهریور ماه سال 86 تاکنون 17 کارخانه سیمان در کشور با ظرفیت 15 میلیون تن تولید راه اندازی شده که ظرفیت تولید سیمان کشور را به 55 میلیون تن افزایش داده است.

وی یکی از اهداف دولت را ایجاد توازن و رعایت عدالت در توسعه کشور عنوان کرد و گفت: توسعه صنعتی از محورهای اصلی توسعه پایدار بوده و مازندران نیز در این زمینه به رشد مطلوبی برسد.

محرابیان طرح آمایش صنعت و معدن را یکی از طرح های توسعه ای صنعت عنوان کرد و گفت: با استفاده از این طرح و در قالب رشد صنعتی در مازندران 35 طرح بزرگ با تسهیلات 550 میلیارد تومانی برای مازندران در نظر گرفته شده است که می تواند فرصت مناسب برای سرمایه گذاری و با اولویت سرمایه گذاران بومی در منطقه باشد.

وی در پایان یکی از مشکلات صنعت را در استان های شمالی عدم اختصاص زمین مناسب برای اجرای طرحها دانست و خاطر نشان کرد: تلاش شده طرح هایی در این استانها اجرا تا ضمن افزایش ارزش افزوده، سبب کاهش مصرف زمین شود تا بدین صورت در جذب سرمایه گذار و افزایش بهره وری گامی مثبت در پیشرفت صنعتی مازندران برداشته شود./مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.045 seconds.